November 17, 200817 yr comment_64203 http://www.diablosport.com/index.php?mo ... play&pid=6Nån som bokat?Nån som tänker ta hem och sälja? Report
November 17, 200817 yr Author comment_64207 Och bara för att skriva först..... den finns inte framme än.Jag skrev efter att jag hade fått ett mail från DiabloSport... där det stod NEW, då tog jag för givet att den fanns framme....... tills jag kollade på Diablos hemsida.....Den kan komma om en vecka, eller om ett år........ Report
November 25, 200817 yr Author comment_64561 Men nu var det väl själva ... fan:http://www.diablosport.com/index.php?mo ... ay&pid=151 Report
November 25, 200817 yr Author comment_64566 Bäst är, fast det kommer väl bara bli US only, att det i en av forumstrådarna hintas om ett bytesprogram om man har en PreDator sen tidigare.... återstår att se... kost... uppemot 900 us-pengar.... då vill man nog ha tillbaka nån tusing..... Report
November 26, 200817 yr comment_64572 Hmmm, lite Star Trek över det hela. Det är ju samma parametrar som man kan ändra med Predatorn, bara ett lite uppiffat GUI med lite pling å plong prylar. Kostar den 900 USD så har man resan betald till USA kontra svensk handlare. Jag passar nog på denna ! Kul leksak dock Report
November 26, 200817 yr Author comment_64573 Jag är tillräckligt trög för att överrumplas av "den här vill jag ha"-känslan!!Så det blir nog ett köp framöver.... på ett eller annat sätt Report
December 20, 200817 yr Author comment_65642 Nu finns den i alla fall framme !!http://www.diablosport.com/index.php?mo ... ay&pid=151 Report
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.