ekan December 9, 2008 Report December 9, 2008 ni som sitter där ute med en roush eller kunskap om den..... går det att få av den (enligt mig) inte speciellt snygga vingen och ersätta den med en annan, mindre vinge utan att behöva lackera om????? vet nämligen inte hur de har konstruerat fästanordningen.... det är en polare som är smått sugen på att köpa en. den han har tittat på är en 05 roush stage 2 d.v.s ingen kompressor. bilen står i sverige.skiljer försäkring sig nämnvärt på en roush mot en "vanlig" 05gt? Citera
Roger P 2196 December 16, 2008 Report December 16, 2008 Kommer inte ihåg om man skruvar eller limar fast vingen och bitarna på skärmarna såg ett program på TV när dom byggde om en musse på roush verkstan.Själv kommer jag nog att skaffa en, klart snyggaste bakspoiler på en musse IMHO.Är ganska säker på att det är samma försäkring som vilken annan GT av samma årgång. Citera
Mohlin December 20, 2008 Report December 20, 2008 ni som sitter där ute med en roush eller kunskap om den..... går det att få av den (enligt mig) inte speciellt snygga vingen och ersätta den med en annan, mindre vinge utan att behöva lackera om????? vet nämligen inte hur de har konstruerat fästanordningen.... det är en polare som är smått sugen på att köpa en. den han har tittat på är en 05 roush stage 2 d.v.s ingen kompressor. bilen står i sverige.skiljer försäkring sig nämnvärt på en roush mot en "vanlig" 05gt?Roush-vingen sitter i orginal hålen på ovansidan av bakluckan, men på sidorna måste man borra nya hål, så om du ska demontera en sådan så lär du båda spackla och lacka om tyvärr.Personligen anser jag dock att detta är den absolut snyggaste vingen! Citera
ekan December 20, 2008 Author Report December 20, 2008 mmmm anade att det inte skulle vara så enkelt tack för svaren! Citera
Recommended Posts