January 4, 200916 yr comment_66007 Och vem känner inte igen sig med besiktnings-fixandet, dan innan..?http://blogfink.blogspot.com/
January 6, 200916 yr comment_66108 Tack Uffe! Har inte vi träffats på Rat Fink i Avesta? Ja, det har varit mycket snack om min året-runt-parts-chaser Saab-68:a nu. Hushållet innehåller dock tio-elva andra bilar också, av vilka de flesta driver på rätt hjul...så jag lovar att skärpa mig! Längre bak hittar ni också något inlägg om min sidosyssla; pinstriping. Jag välkomnar kommentarer på mina inlägg, så börja gärna hojta tillbaka hörrni!/ Mark W
January 6, 200916 yr Author comment_66109 Tack Uffe! Har inte vi träffats på Rat Fink i Avesta? Ja, det har varit mycket snack om min året-runt-parts-chaser Saab-68:a nu. Hushållet innehåller dock tio-elva andra bilar också, av vilka de flesta driver på rätt hjul...så jag lovar att skärpa mig! Längre bak hittar ni också något inlägg om min sidosyssla; pinstriping. Jag välkomnar kommentarer på mina inlägg, så börja gärna hojta tillbaka hörrni!/ Mark WNä, vi har nog inte setts där.... Kanske på nåt annat forum, hot rod reunion, nån av rod'n'kustoms träffar? eller nån annanstans....Eller inte alls.... Skitkul läsning dock...