d.gustafsson January 11, 2009 Report January 11, 2009 Hej !Jag har installerat cobra bakljus på min mustang och har bara en sak kvar nu. När jag bromsar så tänds även blinkers. Jag har följt denna guide http://www.mustangworld.com/ourpics/fca ... lights.htmDet som är kvar nu (tror jag) är att klippa den gröna kabeln vid blinkersspaken..Tänkte göra det lätt för mig och koppla bort den vid bromspedalen men det fungerade inte så jag monterade bort kåpor mm under instrumentpanelen och nu ser jag den gröna kabeln från blinkersspaken.Är det bara och klippa den gröna kabeln ?Spelar det någon roll om det är före eller efter kopplingsdonet ?Mvh Danne Citera
Göran H January 11, 2009 Report January 11, 2009 Det gör nog detsamma var du kapar den, jag tog ur den ut kopplingsstycket vid blinkersspaken. Kolla bif el-scheman som jag skickat dej. Citera
Göran H January 11, 2009 Report January 11, 2009 Lyckas inte få med bifogad fil. E-posta mej så kommer scheman i retur. Göran Citera
d.gustafsson January 11, 2009 Author Report January 11, 2009 Kanon, tackar så mycket, mailar dig direkt.Mvh Danne Citera
d.gustafsson January 12, 2009 Author Report January 12, 2009 Fixat, nu funkar det, tackar så mycket !Bara och hålla tummarna nu inför besiktningen.//Danne Citera
Göran H January 13, 2009 Report January 13, 2009 Va bra och det ska inte vara nåt som helst problem med besiktningen förutsatt du satt en extra lampa eller motstånd till blinkersen för att få ner frekvensen. (jag har en extra lampa innanför inklädnaden) Citera
Recommended Posts