Lars Oscarsson cmc383 January 14, 2009 Report January 14, 2009 Hej.Inlägg "OSCARSSON" och de som berör ämnet äridag 14 jan bortagna av mig. Citera
Lars Oscarsson cmc383 January 14, 2009 Author Report January 14, 2009 Hej.Jag är tillbaka på banan igen och tycker därföratt ämnet är onödigt att ha kvar, inte så mycketatt bygga på om man så säger. Jag hoppas alla som varit inne på ämnet ocksåförstår att jag tackar för ert stöd, det är ert stödsom gjort att jag är tillbaka. Citera
Djin January 14, 2009 Report January 14, 2009 Jag som är ny på forumet skulle gärna villja veta lite om dig. Du verkar vara en uppskattad och hyllad person. Vem är du? Citera
Tobias CMC1505 January 15, 2009 Report January 15, 2009 Jag som är ny på forumet skulle gärna villja veta lite om dig. Du verkar vara en uppskattad och hyllad person. Vem är du? Han är ett levande uppslagsverk. Och då överdriver jag inte. Å underdriver gör jag då fasen inte heller.Själv är jag en väldigt konstig människa. Citera
Recommended Posts