February 12, 200421 yr comment_4080 Hej.Har hittat lack NR Ditzler o DuPont kanske kan hjälpanågra i kod jungeln. :wink:
October 12, 200519 yr comment_22834 Hei,Sliter mye nå. Lakkerer venter på meg med fargekode til Poppy Red -65 Mustang. Han MÅ ha DuPont koden - helst idag..... Dupont var visstnok ikke denne fargen, men det må finnes en som stemmer???Har Ditzler/PPG sin: 60449Noen som har en slags konverteringstabell for dette - evt den rette Dupont-koden?Send gjerne på mail hvis dere har noen tips.lke@datametrix.nomvhlars kristian, Oslo
October 12, 200519 yr comment_22849 Färgkoder är en djungel har jag konstaterat. Sökte efter färg till min -92 GT. Lyckades till sist genom att använda en sida som heter www.AutoColorLibrary.com Hoppas den kan komma till användning för andra också. Lycka till!
October 14, 200519 yr comment_22904 Hei LarsHvilken årsmodell er disse fargene for? 1969?Hvor fant du denne tabellen?John
October 15, 200519 yr Author comment_22920 Hej.Färkoderna gäller årsmodell 64½-68. Denna färgtabell kommer från boken, Musclecar Color History Mustang 64½-68 den är skriven av Tom Corcoran en bok att ha i hyllan för den som vill ha fakta Tom är en av de som undersöker noga att allt är rätt innan han skriver något. Det var fel av mig att inte uppge källan till färgkoderna i första inlägget.