Hegge Posted February 15, 2009 Author Report Posted February 15, 2009 Synd att man inte kan stava Quote
grufman Posted February 15, 2009 Report Posted February 15, 2009 ser helt okej ut.. men du, vad är det där orangea kluddet på framskärmen? Quote
Hegge Posted February 16, 2009 Author Report Posted February 16, 2009 Man kanske skulle fixa till det, men först på listan står nya fälgar. Quote
grufman Posted February 16, 2009 Report Posted February 16, 2009 Man kanske skulle fixa till det, men först på listan står nya fälgar.vad har du för planer? Quote
Hegge Posted February 17, 2009 Author Report Posted February 17, 2009 Öppet luftfilter, lite annat ljud, kanske sänka den lite, men man får titta lite i plånboken just så vi får vell se vad det kan bli. kolla på lite träffar se vad andra har gjort, Quote
AJ Posted February 28, 2009 Report Posted February 28, 2009 Snyggt ! Sitter just på och funderar om jag ska stripa min bil med just gråa stripes å så hittar jag en bild på din ! Nu blir jag nog än mer övertygad ! Vet inte var du håller hus nånstans men vem gjorde jobbet och vad kostade det ? Quote
Hegge Posted March 1, 2009 Author Report Posted March 1, 2009 Ja gjorde det själv. Har ingen anning vad folien kostarbytte lite tjänster. Quote
Corvette Posted March 3, 2009 Report Posted March 3, 2009 Snyggt ! Sitter just på och funderar om jag ska stripa min bil med just gråa stripes å så hittar jag en bild på din ! Nu blir jag nog än mer övertygad ! Vet inte var du håller hus nånstans men vem gjorde jobbet och vad kostade det ?guld är snyggt på svart Quote
AJ Posted March 3, 2009 Report Posted March 3, 2009 Snyggt ! Sitter just på och funderar om jag ska stripa min bil med just gråa stripes å så hittar jag en bild på din ! Nu blir jag nog än mer övertygad ! Vet inte var du håller hus nånstans men vem gjorde jobbet och vad kostade det ?guld är snyggt på svart Ja, men jag vet inte om jag törs ! Grått känns lite mer...........ehhh lagom :-) Quote
Recommended Posts