grufman February 19, 2009 Report February 19, 2009 Beställda http://www.mustangperformance.se/product.asp?pid=436//Micke.vad har han för levtid?Vi har hemma för omg. lev. Citera
*Micke* February 19, 2009 Report February 19, 2009 Brukar ta ett par dagar när jag handlat av honom förut.Sen är det inte jätte akut, då det är nästan 1/2 meter snö än så åka blir det inte än på ett tag .//Micke. Citera
HD-Man February 19, 2009 Report February 19, 2009 Har handlat en del av "Bullit" och de e OK prylar inte klass A men B klart okOch framför allt snabb leverans och skysta priser! Citera
Chili February 20, 2009 Report February 20, 2009 Jag har själv köpt ett set med FordRacing mattor (att ha till fint....), jag har iofs inte använt dom ännu men kvaliten verkar vara mkt bra när jag har synat dom i varje fall. Citera
MOS February 20, 2009 Author Report February 20, 2009 Det blev en budgetlösning så länge.Var förbi ÖB och köpte 2 st svarta dörrmattor á 10 kr med måtten 40*60 cm. Klippte till dom för att passa, ser helt ok ut. Enda nackdelen är att de lätt glider pga avsaknad av gummi på undersidan./M-O Citera
grufman February 21, 2009 Report February 21, 2009 Det blev en budgetlösning så länge.Var förbi ÖB och köpte 2 st svarta dörrmattor á 10 kr med måtten 40*60 cm. Klippte till dom för att passa, ser helt ok ut. Enda nackdelen är att de lätt glider pga avsaknad av gummi på undersidan./M-Obudgetinköp av den typen kan lätt få en bitter eftersmak den dagen mattan lägger sig på gaspedalen. Det händer! Citera
MOS February 21, 2009 Author Report February 21, 2009 Det blev en budgetlösning så länge.Var förbi ÖB och köpte 2 st svarta dörrmattor á 10 kr med måtten 40*60 cm. Klippte till dom för att passa, ser helt ok ut. Enda nackdelen är att de lätt glider pga avsaknad av gummi på undersidan./M-Obudgetinköp av den typen kan lätt få en bitter eftersmak den dagen mattan lägger sig på gaspedalen. Det händer!Absolut ingen risk - i min musse finns inga pedaler i baksätet... /M-O Citera
grufman February 21, 2009 Report February 21, 2009 Det blev en budgetlösning så länge.Var förbi ÖB och köpte 2 st svarta dörrmattor á 10 kr med måtten 40*60 cm. Klippte till dom för att passa, ser helt ok ut. Enda nackdelen är att de lätt glider pga avsaknad av gummi på undersidan./M-Obudgetinköp av den typen kan lätt få en bitter eftersmak den dagen mattan lägger sig på gaspedalen. Det händer!Absolut ingen risk - i min musse finns inga pedaler i baksätet... /M-Oingen svärmor som funkar som backseat driver alltså.. skönt! Citera
Mightyjochen February 26, 2009 Report February 26, 2009 Tydligen finns inte golvmattor i tyg i original till baksätet för 2005+ .Har någon tips på alternativ? Önskvärt är en svart matta som påminner om den fasta mattan./M-OJag köpte orginal ,men pony på. Jag köpte dem på Power Ford Scotsdale Phoenix Arizona Citera
Recommended Posts