coke89 February 18, 2009 Report February 18, 2009 tjena! nu é de så att polarn å ja har gått å klurat lääääänge på att bygga rod.de blir troligen budgetvarianten med duettram och billig cheva 350 sen kommer vi till karossen, och det är här jag tror många av er innåt landet kan komma till hjälprunt 1a maj kommer vi åka ut på jakt efter den rätta karossen och vi vet att det finns många orörda skogsfynd där ute i vårt avlånga land.att hitta dom dock blir nog mer eller mindre som att leta efter nålen i höstacken är det någon som har tipps att komma med så är jag otroligt tacksam, alla tips har värde, spelar ingen roll hur rostigt/svåråtkomligt det ärtack på förhand //alex Citera
Tomas February 22, 2009 Report February 22, 2009 Det finns ett 350 block på blocket i stockholm. Tomas Comstedt cmc25 Citera
coke89 February 23, 2009 Author Report February 23, 2009 tack ingen som vet vart de ligger karosser och skräpar? allt ifrån pickishytter till T baljor é intressant Citera
Åsa March 2, 2009 Report March 2, 2009 Hej jag har en cheva från 1929 ett epa bygge från slutet av 40talet.Finns på västkusten( bilder kan skickas) Citera
Recommended Posts