Sitter på manifold bak forgaser med slange inn på forgaser. Tenkte det var vacuum anslutning men kjenner ingen vacuum når motor går. Vacuum til C4 låda går ut fra forgaser, er det normalt? Ingen annen manifold vacuumtilslutning på motoren.
Har kjøpt en 68 HT med startet restaurering. Motor er 302 med Headman headers + servostyrning. Headers medfører at servosylinder blir liggende nært eksosrør. Ved fullt ratt utslag helt inntill. Har lest at man vanligen bytter feste på servosylinder med et som går lavere "dropbrakett". Har også lest at bruk av droppbrakett over tid vil knekke eller deformere rammestålet på bilen. På grunn av større arm og derav kraft på brakettfestet. Da står jeg mellom to valg. 1.Kjøre med servosylinder kloss inntil eksosrør og risikere at denne ikke tåler varmen i det lange løp. 2. Bytte til "droppbrakett" og risikere deformert feste. Hva er lurtest? Synspunkt- kunnan- erfaring med dettea?