Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum - Classic Mustang Club Sweden

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

MOS

Klubbmedlem
  • Blev forummedlem

  1. Problemet är ju att utbudet av dessa årgångar av mustanger är så litet så det är svårt att få referenser via Blocket, Bilweb etc här i Sverige. Det är anledningen till att jag lägger ut frågan här.
  2. Hej! Jag har lovat höra mig för prisläget för en Mustang från 1989 cab, V8 modell lx. Bilen är förmodligen flyttgods från USA för ca. 20 år sedan och gått totalt 16-17000 svenska mil (mätaren slagit om åtminstone en gång). Röd till färgen liksom röd tygklädsel med vit cab. Jag har bara sett bilen på bilder och utifrån dessa ser bilen bra ut för sin ålder. Så frågan är hur mycket en sådan bil kan vara värd? Jag förstår såklart att det är svårt att svara då många faktorer spelar roll men lite feedback på frågan tas tacksamt emot. Kom gärna med förslag på prisintervall, tack. Mvh MOS
  3. Så bra! :) Om du sedan vill använda originalbakljusen så kan du konvertera dom med hjälp av den beskrivning jag gjort som finns här i forumet. /MOS
  4. Riktigt läcker! (har en likadan med cab) /MOS
  5. Har du fått den info du söker? /MOS
  6. Kanske min guide jag skrivit kan vara till nytta? /MOS
  7. MOS replied to saktown's topic in Mustang 2005-2014
    The main thing when you convert from original to European standard is to separate brake light and position light. This seams to be done on your car so there should not be any problems I think. /MOS
  8. MOS replied to saktown's topic in Mustang 2005-2014
    Hi! According to my "Konverteringsguide" ( I wrote it) you should be able to figure out how your car is modified. Compare your kable-drawing with the guide after converting of SJB. Hope it will help you. /MOS
  9. Detta fenomen är absurt! Jag har en mussekompis som har generationen 05-09 som veckan efter en godkänd besiktning stoppades av polis och fick anmärkning om bakljusen. Blev tvungen att byta ljusen och göra en reg.besiktning. Vilken är logiken i detta egentligen?? /MOS
  10. Har också Love The Drive och är nöjd! Med original bassub går den dock inte in i bagaget. /MOS
  11. I 9 fall av 10 är krånglande blinkers efter konvertering orsakat av felkoppling vid SJB. Mitt tips är att kolla kopplingarna vid boxen så att allt är rätt. Man kan inte gå efter färgkoden på kablarna eftersom dom är så snarlika utan man bör kolla numreringen av kablarna i multikontakten till boxen. /MOS
  12. MOS replied to ett inlägg i en tråd in Mustang 2005-2014
    Styrstift - ja. Lossa på innerskärmen så syns det. /MOS
  13. MOS started following Solen skiner! , Ljuddämpare? , Hej och 7 others
  14. MOS replied to Freggie's topic in Mustang 2005-2014
    Vill du slippa jobbiga resonanser så är det vad jag förstår FR500S som gäller! /MOS
  15. MOS replied to Sulan1's topic in Mustang 2005-2014
    Du har pm. /MOS
  16. Även om bilen ser ok ut så kommer man aldrig bort från vetskapen om "total loss..." Så glöm den bilen - leta vidare! /MOS

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.