ErikC March 18, 2009 Report March 18, 2009 Finns ingen "mediadel" så jag hoppas den här tråden ligger rätt Klippte ihop lite från vår första dynokörning med Twin Turbo Ford GT:n.Kall och varmstart, körbarhet samt WOT upp till 10PSI är klart, nu ska det monteras i nya fjädrar och ska då ladda 16PSI.712RWHP/829NM vid 10 PSI, nästa steg efter det är 20, 25 och 30PSI. Det ligger ett par 76mm Precision Turbos och väntar för framtida ändemål också! Det gick åt 40L rejssoppa idag, och mer lär det bli Enjoy!http://www.youtube.com/watch?v=PqMxv3xM ... annel_page/Erik Citera
streetsaleen March 19, 2009 Report March 19, 2009 Hur kommer det sig att du jobbar i USA Erik? Måste säga att jag e lite avis faktiskt Är nog inte den enda som e det... Hehe Citera
ErikC March 19, 2009 Author Report March 19, 2009 Hur kommer det sig att du jobbar i USA Erik? Måste säga att jag e lite avis faktiskt Är nog inte den enda som e det... HeheJag och en vän har startat en egen Speed Shop strax norr om Miami! Inte konstigare än så Det är nåt jag alltid velat göra, och nu hade både han och jag kunskaparna, pengarna och tiden att göra det.Om 3 år kommer vi vara en av dom absolut största på marknaden, håll utkik Citera
streetsaleen March 19, 2009 Report March 19, 2009 Fan somliga har det bra En annan måste ju hitta sig ett nytt jobb i dessa trista tider Citera
Recommended Posts