ientity March 28, 2009 Report March 28, 2009 Nu har jag min älskade Saleen, den var i perfekt skick Antispinnen är inte till mycket hjälp Nu vill jag ha sol !!!En liten fråga, då jag inte har carport /garage fören om ca 3 månader "ska bygga"Någon som kan rekomendera lite tältförvaring så länge ? Max ca 3000:-Sedan en fråga,Ingest rostskydd, hur illa är det ? Kommer den rosta från regn ???Klarar jag mig om ja rostskyddar till hösten ? Citera
streetsaleen March 28, 2009 Report March 28, 2009 SKICKA BILDER..... Ja kör utan rostkydd har inte varit några problem än så länge, har bara dock haft bilen sen -07 Citera
ientity March 28, 2009 Author Report March 28, 2009 Jaha, då stannade polisen en igen ! Jobbiga jävlar....Klagade på regskylt fram...Märkte även jag har en lite prick på fronten ja vill fixa, en svart prick "stenskott" antar jag...Sen en fråga ang bakljus, jag har samma som du har altså 2 röda...Han jag köpte den av sa att den ska gå igenom besiktning med den.. Citera
*Micke* March 28, 2009 Report March 28, 2009 Nu har jag min älskade Saleen, den var i perfekt skick Antispinnen är inte till mycket hjälp Nu vill jag ha sol !!!En liten fråga, då jag inte har carport /garage fören om ca 3 månader "ska bygga"Någon som kan rekomendera lite tältförvaring så länge ? Max ca 3000:-Sedan en fråga,Ingest rostskydd, hur illa är det ? Kommer den rosta från regn ???Klarar jag mig om ja rostskyddar till hösten ?Det beror på om det är salt på vägarna då skulle inte jag rekommendera att åka.//Micke Citera
mike85 March 28, 2009 Report March 28, 2009 Nu har jag min älskade Saleen, den var i perfekt skick Antispinnen är inte till mycket hjälp Nu vill jag ha sol !!!En liten fråga, då jag inte har carport /garage fören om ca 3 månader "ska bygga"Någon som kan rekomendera lite tältförvaring så länge ? Max ca 3000:-Sedan en fråga,Ingest rostskydd, hur illa är det ? Kommer den rosta från regn ???Klarar jag mig om ja rostskyddar till hösten ?Hej!Ville bara säga grttis.förstår om det kliar i högerfoten nu.lycka till med din älskling!Föresten.den svarta pricken är som du skriver stenskott men de e lätt fixat me ett lackstift.kan lova dig att det inte e den sista svartpricken. Citera
ientity March 28, 2009 Author Report March 28, 2009 Ja svarta prickar synd ju ganska väl på vitt ! Jag lyckades få den ganska skitig också, 30 mil i regn ! Ska testa lackstift...Någon mer än jag som väcker uppmärksamhet hos fabror blå ?? Citera
Daniel Linde March 28, 2009 Report March 28, 2009 Någon mer än jag som väcker uppmärksamhet hos fabror blå ??Jag har bara blivit stannad 1 gång utöver de vanliga stoppen när det är utsatta kontroller på 2 år.Däremot är det värre när jag åker i bruksbilarna då blir man ju stoppad hela tiden av nån anledning. Citera
bege March 28, 2009 Report March 28, 2009 Någon mer än jag som väcker uppmärksamhet hos fabror blå ??Ja jag och min bil väcker uppmärksamhet hos di blåe. Jag skall förklara detta närmare i ett inlägg under övrigt i nästa vecka när denna saga är över Citera
Tobias CMC1505 March 28, 2009 Report March 28, 2009 Någon mer än jag som väcker uppmärksamhet hos fabror blå ??Satt på en uteservering i somras och drack öl med lite kompisar och så kommer farbro blå förbi och tar mig på axeln;"Det är du som äger den gula va?" - "Jao..?" -"Ta det lugnt i framtiden så slipper vi ta kortet av dig, igen." Syns? Det gör man nog. Citera
Recommended Posts