Dodde March 29, 2009 Report March 29, 2009 HejFunderar på att sänka min mustang 1.5tum men vågar jag det utan att byta ut dämparna? dämparna kommer vell att ta stryk eftersom de aldrig får gå till max läge?Vill inte ställa mig och göra om samma jobb om 6 månader pga att dämparna pajat.hur hittar jag dämpare som passar ihop med de nya fjädrarna? rätt hård het och verkningslängd? Citera
freddan302 March 30, 2009 Report March 30, 2009 Läs runt på lite forum är ett bra tips... www.sn95forums.com är ett bra ställe att hitta info om våra bilar.Själv kör jag med Tokico dämpare samt Eibach Sportline fjädrar och det fungerar mycket bra! Citera
Blackstang March 30, 2009 Report March 30, 2009 Min sänkta mustang var inte alls bra innan jag bytte dämpare. Faktiskt stötig och studsig med orginaldämpare. Med gula KONI (justerbara) så blev det en stor skillnad mycket bättre komfort och all studsighet försvann men visst går det... Citera
Recommended Posts