Jump to content

Bra plåtarbete till överkomligt pris?


Meric

Recommended Posts

Min kontakt är väldigt seg och har skaffat sig andra projekt istället för min bil och jag vill (måste) ha karossen inna sommaren börjar helst.

Är det någon här i klubben som är eller känner någon vettig plåtniklas som kan sina grejer och inte tar hutlöst med betalt?

Bilen i fråga är min mustang (givetvis) där taket är helt slut, golvet fram/under framstolarna går på sista versen samt i baljorna i skuffen.

Jag har ett helt och fräscht tak kapat vid basen på stolparna, nya plåtar från USA.

Det som måste göras är då att byta taket, plåtarna och lägga igen hålen i baljorna samt framför VB hjulhus.

Behöver även någon som inte drar sig för att lacka bilen i samma veva om det är möjligt...

Link to comment
Share on other sites

Är det motivlackering någon söker så vet jag en lirare som är mycket bättre.

Inte för att vara elak men att sitta å göra flames rent från en stensil och sedan att någon låter dom sätta det på en Corvette

dessutom skrämmer mig lite.

hood2.jpg

Jämförselse med;

dsc0130.jpg

Link to comment
Share on other sites

Har du snackat med "Curtis"?? http://www.sixpackcustom.com/ Vet inget om hans pris men han har gjort det mesta 8) . Han har ny lokal på myranområdet bredvid Bilskadecenter (eller vad de nu kallar sig :? )

tackar.. det ska jag absolut kolla upp. hoppas det har öppet idag lördag så är det bara att svänga förbi efter jobbet

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Hur gick det med Tony "Curtis"?? Du får gärna höra av dig och snacka Mustang om du vill.

tid bokat hos hans plåtniklas om en månad.. skönt att det ska bli gjort äntligen. längtat i bra länge efter att få montera in all ny inredning som inhandlats i USA

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...