pools March 30, 2009 Report Share March 30, 2009 Hej!Någon som vet var man kan köpa sträckmetall? Sånt där galler som man användernär man stylar bilar. Sitter ofta i öppningar i fronten.Mvh.pools Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Oscarsson cmc383 March 30, 2009 Report Share March 30, 2009 Hej.Är det metalnät av den typen som sitter fram på min musse under stötfångaren du menar. Jäkla Biltema igen 119.- Grillnät (32-102)Aluminiumnät. För ett tuffare utseende på bilens front. Från:119,00 kr Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikeo cmc 748 March 30, 2009 Report Share March 30, 2009 Är det sånt här du menar?http://www.scstyling.com/ListProducts.aspx?cat=1955 Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
pools March 30, 2009 Author Report Share March 30, 2009 Precis sånt nät. Heter sträckmetall. Måste nog lägga en order hos Biltema, ävenom det tar mej mot. Dom var ju betydligt billigare än CS-Styling.Tack för hjälpen grabbar! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonasm March 30, 2009 Report Share March 30, 2009 ÖÖÖhhhhummmm kolla först med Handlarna i sta´n. Autoparts, Mekonomen och Laitis, men mest troligt har Autoparts de du söker. Hur stor bit ska han ha ?? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nenne March 30, 2009 Report Share March 30, 2009 http://www.hafla.se/default.asp?ID=STRA ... Lang=sv-seJag antar att Du får köpa via en grossist, men de har ett rejält sortiment av olika tjocklekar, maskstorlekar och material: vanligt stål, rostfritt stål, CorTen (om man nu skulle vilja skruva på något så fult på bilen), men även material som aluminium, koppar, mässing, plast och till och med titan.Häfla Bruks "sträckmetallsbibel"http://www.hafla.se/sv-se/pdf/strackmetall.pdf Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
pools March 31, 2009 Author Report Share March 31, 2009 ÖÖÖhhhhummmm kolla först med Handlarna i sta´n. Autoparts, Mekonomen och Laitis, men mest troligt har Autoparts de du söker. Hur stor bit ska han ha ??Jäpp! Hittade det hor Autoparts, men dom hade det inte på hemsidan, så därförfrågade jag här på forumet. Och va inte oroliga, jag ska inte ha det på Mussen.Det ska sitta i fronten på den här bilen. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonasm April 1, 2009 Report Share April 1, 2009 ÖÖÖhhhhummmm kolla först med Handlarna i sta´n. Autoparts, Mekonomen och Laitis, men mest troligt har Autoparts de du söker. Hur stor bit ska han ha ??Jäpp! Hittade det hor Autoparts, men dom hade det inte på hemsidan, så därförfrågade jag här på forumet. Och va inte oroliga, jag ska inte ha det på Mussen.Det ska sitta i fronten på den här bilen.Nä skäms inte. Lars Oscarsson Har de ju på hans Musse, å de ser ju bra ut Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts