Delahoya April 4, 2009 Report April 4, 2009 Hur får man lös dom förbannade strutrod bussningarna?? Är det bara att ta fram vinkelslipen och kapa lös dom eller?? Citera
ThomasFB April 4, 2009 Report April 4, 2009 What's your problem?http://www.mustangandfords.com/howto/mu ... index.html Citera
Janne Holm CMC1740 April 4, 2009 Report April 4, 2009 Hur får man lös dom förbannade strutrod bussningarna?? Är det bara att ta fram vinkelslipen och kapa lös dom eller?? Jag förstår ditt problem Har varit där blev själv tvungen att ta till vinkel slipen och skära bort muttrarna då jag för tillfället hade inge tillgång till värme (svets)men det är ett elände att hitta nya i sverige skär du bort dem får du förmodligen beställa nya från USA då de har enovanlig gänga som är svår att hitta som sagt. Mina hittade jag i en "gammal" bilverkstad långt ut på landet Citera
Delahoya April 4, 2009 Author Report April 4, 2009 Allså de är inte stången som är problemet den är löstagen och pulverlackad Men dom där gummi bussningarna har jag lite problem med. Har brytit å bänt å slagit men dom verkar inte vilja lossna ändå. Citera
Delahoya April 5, 2009 Author Report April 5, 2009 Problemet löst... Använde vinkelslip och rörtång. Citera
Recommended Posts