elboy cmc 388 April 4, 2009 Report April 4, 2009 Vart köper ni bromsskivor ifrån? Någon som vet om mustang använder samma skivor som någon annan bil modell ? Citera
Blackstang April 5, 2009 Report April 5, 2009 Hade en dialog med denna kille på blocket för något år sedan http://www.blocket.se/vi/7577320.htm?ca=12_s fick seriöst intryck och tror att priset är ganska bra. Dessutom så är det ju fränt med borrade/slitsade skivor. Dom blir ju rätt dyra att ta hem från summit eller liknande pga av vikt. Jag blev dock lite snål i slutändan och det blev ingen affär. Citera
Slycke Johan April 13, 2009 Report April 13, 2009 Köper alla delar från Håkan Prytz, han fixar hem allt som man vill ha och massor mera.Har enormt mycket saker "på hyllan" mer än sidan säger.www.mustangperformance.seKontakta Håkan Prytz på:info@mustangperformance.seMob: 0733-396707 Eller ring mellan kl 18:00-21:00 vardagar eller 09:00-18:00 helger.Tel: 0120-10504 Citera
grufman April 13, 2009 Report April 13, 2009 musseskivor passar bara på mustanger. vi rekomenderar ford original + ford originalbelägg. dom funkar bra tillsammans, inte det billigaste, inte det dyraste, kanske inte race, men det funkar. Citera
Gäst April 14, 2009 Report April 14, 2009 Slitsade skivor från Bromsmannen i Värmland. Belägg som inte dammar (så mycket), bromsledningar (fram), olja - ja hela kittet. Bättre klipp - och snyggare.... Betalade ca 2600 för hela alltet... Citera
parar April 15, 2009 Report April 15, 2009 Slitsade skivor från Bromsmannen i Värmland. Belägg som inte dammar (så mycket), bromsledningar (fram), olja - ja hela kittet. Bättre klipp - och snyggare.... Betalade ca 2600 för hela alltet...har du någon hemsida eller mail til honnom? vem är det? Citera
Gäst April 15, 2009 Report April 15, 2009 Bromsmannen finner du här...http://www.bromsmannen.se/DEt finns en prislista där och när jag ser den känner jag inte igen priserna rktigt. Kan ha varit en kampanj. Är (nästan) 100 på att jag inte betalade över 3 000 för det jag skrev om tidigare. (Minnet sviktar lätt i min ålder... )Gör du affär så var noga med inkörningen - sedan funkar de perfekt. Instruktioner medföljde. Citera
Recommended Posts