April 11, 200916 yr comment_71288 Ska placera en brandsläckare i bilen. Frågan är bara var man ska placera den. Jag vill ju göra så liten åverkan som möjligt på bilen.Var har ni placerat era brandsläckare?
April 11, 200916 yr comment_71290 Haloj. Jag har sett en del som placerat den vid höger framsäte en del har satt den på kardan tunneln. Själv har jag monterat min i bak lucka på vänster sida så långt bak som möjligt för bästa åtkomlighet. Berra
April 11, 200916 yr comment_71310 Hej här sitter min 2 KG-släckare,2 st plåtskruv in i kardantunneln. MVH Stjernberg
April 11, 200916 yr comment_71315 Hej här sitter min 2 KG-släckare,2 st plåtskruv in i kardantunneln. MVH Stjernberg Har lika förutom att jag vänt på släckaren så inget fyllo ska lyckas sparka till den.Sitter inte alls ivägen för passagerarna, perfekt !
April 13, 200916 yr comment_71528 På en plåt med fästpunkter lika som stolen - inga nya hål behöver borras i karossen.Dessutom har du släckaren åtkomlig om den till äventyrs skulle behöva användas - och inte inte inlåst i skuffen.Lasse B
April 13, 200916 yr comment_71535 Enkilos under framsätet. Tvåkilos i skuffen.Både hängslen och livrem. Mvh.pools