Patryk April 11, 2009 Report April 11, 2009 Ska placera en brandsläckare i bilen. Frågan är bara var man ska placera den. Jag vill ju göra så liten åverkan som möjligt på bilen.Var har ni placerat era brandsläckare? Citera
CMC 1061 Berra April 11, 2009 Report April 11, 2009 Haloj. Jag har sett en del som placerat den vid höger framsäte en del har satt den på kardan tunneln. Själv har jag monterat min i bak lucka på vänster sida så långt bak som möjligt för bästa åtkomlighet. Berra Citera
stjernberg April 11, 2009 Report April 11, 2009 Hej här sitter min 2 KG-släckare,2 st plåtskruv in i kardantunneln. MVH Stjernberg Citera
Tobias CMC1505 April 11, 2009 Report April 11, 2009 Hej här sitter min 2 KG-släckare,2 st plåtskruv in i kardantunneln. MVH Stjernberg Har lika förutom att jag vänt på släckaren så inget fyllo ska lyckas sparka till den.Sitter inte alls ivägen för passagerarna, perfekt ! Citera
Lars Brisman April 13, 2009 Report April 13, 2009 På en plåt med fästpunkter lika som stolen - inga nya hål behöver borras i karossen.Dessutom har du släckaren åtkomlig om den till äventyrs skulle behöva användas - och inte inte inlåst i skuffen.Lasse B Citera
pools April 13, 2009 Report April 13, 2009 Enkilos under framsätet. Tvåkilos i skuffen.Både hängslen och livrem. Mvh.pools Citera
Recommended Posts