Janebrink February 17, 2004 Report February 17, 2004 Tja!Vilken färg skall plåtramen runt bakrutan, samt gälarna ha? Mina är svarta för tillfället, men lite slitna så jag funderar på att lacka om dem. Men det känns lite fel att ha lanksvart på dem, och vanlig matt svart känns lite för matt...Vad skall det vara original?Och så ser det ut som om det är fästhål för kromlister på gälarna... Är det så eller har jag helt fel? Skall det vara några snygga kromlister där?//Anders Citera
JohanT5 February 18, 2004 Report February 18, 2004 Listerna runt bakrutan har ingen kromlist dom ska bara vara svarta.Dom falska luftintagen på sidorna skall vara i samma färg som bilen med tunna kromlister som bilden visar. Citera
Lars Oscarsson cmc383 February 18, 2004 Report February 18, 2004 Tja!Vilken färg skall plåtramen runt bakrutan, samt gälarna ha? Mina är svarta för tillfället, men lite slitna så jag funderar på att lacka om dem. Men det känns lite fel att ha lanksvart på dem, och vanlig matt svart känns lite för matt...Vad skall det vara original?Och så ser det ut som om det är fästhål för kromlister på gälarna... Är det så eller har jag helt fel? Skall det vara några snygga kromlister där?//AndersHej Anders.Listen runt bakrutan skall vara halvmatt svart jag har sett 69-70med någon typ av kromlist men är osäker om det är original.Luftintaget på baksärm ser ut som på den skannadebilden lackad och med kromlist. :wink: Citera
Janebrink February 18, 2004 Author Report February 18, 2004 tackar! detta bringar klarhet i det hela...//Anders Citera
Recommended Posts