Sedde May 4, 2009 Report May 4, 2009 Har en GT -02 där trippmätaren och displayen på stereon slocknar när jag drar ut ljusspaken, stereon funkar men inte displayen. När jag stänger av ljuset så tänds det igen, började för ett par dagar sedan.Mycket tacksam om det finns någon som vet problemet.Mvh Sedde Citera
elboy cmc 388 May 4, 2009 Report May 4, 2009 Om jag får gissa så är jag 99% säker på att om du testar att vrida/snurra knappen på ljuspaken åt höger alt vänster så funkar det nog fint igen Det är fint med dimmer ibland Citera
Sedde May 5, 2009 Author Report May 5, 2009 Du hade helt rätt elboy, har snurrat lite på den innan men inte så pass att det syntes i dagsljus. Hmmm får kanske börja läsa lite i manualen.lolTackar så mycket.Mvh Sedde Citera
elboy cmc 388 May 5, 2009 Report May 5, 2009 kul att kunna hjälpa till någon gång! Skönt att det inte var enheten det var fel på! Kör lugnt eller Citera
Recommended Posts