Jump to content

Shelbysänkningen gav RESULTAT!!!


jolle

Recommended Posts

Tackar o bockar,tycker själv den ser mycket rå ut.Är lackad mattgrå på oslipad o ospacklad kaross,men vad gör man inte för att få köra.Skall bli alfaromeo grå metallic till vintern.

Link to comment
Share on other sites

Vad har du för dimension på däck fälgar?

Vill jag med veta, eftersom jag inte vart riktigt nöjd med stuket på mina hjulhus bak. Fram ligger däcken perfekt i hjulhuset men bak ser det "litet" ut trots att rullomkretsen är samma fram och bak. Dessutom lutar bilen bakåt vilket jag vill undvika (rallyamazon-stuket är inget coolt). Hoppas det räcker med att gå upp i profil på bakdäcken för att bota båda "problemen".

108057075.jpg

Link to comment
Share on other sites

Vad har du för dimension på däck fälgar?

Vill jag med veta, eftersom jag inte vart riktigt nöjd med stuket på mina hjulhus bak. Fram ligger däcken perfekt i hjulhuset men bak ser det "litet" ut trots att rullomkretsen är samma fram och bak. Dessutom lutar bilen bakåt vilket jag vill undvika (rallyamazon-stuket är inget coolt). Hoppas det räcker med att gå upp i profil på bakdäcken för att bota båda "problemen".

108057075.jpg[/quote:jsehn4a5]

Du kan ju göra som jag gjort köpt hijackers så får du det stuk du vill ha enkelt. Köpte mina av en annan anledning visserligen då man har passagerare bak så ville min kärra inte gå över vissa farthinder ;)

Link to comment
Share on other sites

8x17 backspace 4,75" runt om med 225/45-17.Min hade oxå rallyamazon stuket före shelbysänkningen o kapningen av fjädrar fram.

Jag kör 235/45-17 fram och 265/40-17 bak. Kommer troligen bli 45 profil även bak sedan och, om det finns, 275or.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...