Daniel Linde May 18, 2009 Report May 18, 2009 Vart finner jag sådana?Plastpluttar = sådana här fina plast låsningar som sitter lite varstans.Tex plastkåpan i bagaget. håller fast mattorna på "väggarna" i bagaget. Värmeskyddet under motorhuven osv...Det är ju lite olika storlekar lite varstans. Och man pajjar ju alltid någon.Behöver ett gäng vart finner man dom? Kostar?Har du dom grufman? Pris?// Linde Citera
Daniel Linde May 18, 2009 Author Report May 18, 2009 fint slår dig en pling direkt.glömde ju bort att köpa läderrengöringen när jag var hos er i fredags Citera
grufman May 18, 2009 Report May 18, 2009 fint slår dig en pling direkt.glömde ju bort att köpa läderrengöringen när jag var hos er i fredags när huvudet är dumt får lädret lida.. typ så hehe ;-) Citera
Daniel Linde May 18, 2009 Author Report May 18, 2009 fint slår dig en pling direkt.glömde ju bort att köpa läderrengöringen när jag var hos er i fredags när huvudet är dumt får lädret lida.. typ så hehe ;-)hehe jo det är så.va ingen som svarade när jag ringde.. gör ett nytt försök imorrn Citera
Alabama Grill May 18, 2009 Report May 18, 2009 Attans...jag som var där o servade i dag. Kunde tagit hem till dig. Citera
Daniel Linde May 18, 2009 Author Report May 18, 2009 Attans...jag som var där o servade i dag. Kunde tagit hem till dig. Jag kom på det jag också Jädra synd jag inte kom på det tidigare. Citera
grufman May 18, 2009 Report May 18, 2009 du måste vänta längre i telefonkön. emellanåt är vi sjukt överbelastade, framförallt på måndagar. Onsdagar/torsdagar är det nästan helt dött. På måndagar och fredagar efter lunch är det totalt bombnedslag. Citera
Recommended Posts