Niklas.L May 18, 2009 Report May 18, 2009 Har nu försökt få tag på en växellådsbalk till min bil, men inte funnit någon än. Undrar därför var man kan tänkas få tag på en sådan, ny som gammal? Ska passa på en Mustang 5.0 '92 med manuell låda. I samband med detta dilemma så kollade jag här i Länkar-delen i hopp om att hitta just en tråd med tips på återförsäljare/skrotar som har delar till Mustanger. Hittade dock ingen sådan och tänkte att starta en sådan kan väl inte skada?Så ifall det inte finns en liknande tråd någonstans som jag missat får ni gärna länka till diverse sidor som har delar och tillbehör till Mustanger av alla årsmodeller.Mvh/Niklas Citera
Janne Holm CMC1740 May 18, 2009 Report May 18, 2009 Finns sådana länkar på "första sidan"http://www.mustangclubsweden.org/default.asp?c=1014 Citera
Niklas.L May 18, 2009 Author Report May 18, 2009 Misstänkte väl att det skulle finnas någon sådan "tråd". Så då riktar jag istället tråden åt min första fråga. Var jag kan hitta en växellådsbalk till min Mustang 5.0 '92? Har redan ringt till Osbyskroten och Camaroskroten. Ingen lycka hos någon av dem. Citera
CMC 1061 Berra May 19, 2009 Report May 19, 2009 Kolla med sunne skroten. kanske dom kan ligga på en sådan. annars försök att skriva på Nitroz och fråga om det finns någon som kan ligga på dylikt.Berra Citera
Recommended Posts