May 27, 200915 yr comment_74332 Var just i Charlotte North Carolina för att kolla på lite NASCAR och passade då på att svänga förbi Roush-Fenway racing. I denna facilitet byggs inte dessa kärror utan istället kompletta NASCARbilar med motorer o allt. På parkeringen hade de några 2010or stående. Efter att ha provsuttit och känt på alla detlaljer så är jag övertygad om att den nya modellen är ett klart lyft, framför allt när det gäller inredningen som var helt fantastisk. Klistrar även in några bilder från en V6a som jämförelse till Roushkärrorna. Jag var som dom flesta lite motståndare i början men efter denna närkontakt så är nog risken stor att min 07a finns ute på Blocket under nästa år.Vad tycker ni andra? Är det ett steg i fel riktning, eller finns det nån mer som ger den nya modellen tummen upp?
May 27, 200915 yr comment_74334 Den första röda Rouschen är fan det snyggaste Musse jag sett.Har tyckt att 2010 är ful bak. men på den smälter bakljusen in bra.Bara att börja räkna på bytet //Micke.
May 27, 200915 yr comment_74346 Grymt snygg bakdelen sisodär men fronten skitläcker lite "hajstuk" påminner om de gamla fronterna
May 28, 200915 yr comment_74358 Helt rätt riktning.Har aldrig helt gillat den nya Mustangen förutom vissa av GT500an.Men kommer dem se ut såhär så blir det definitivt en stor tumme upp!Gäller fortfarande erbjudandet som var runt 1 april där så byter jag på en gång !