Draken May 31, 2009 Report May 31, 2009 undra ifall någon kan förklar vilken säkring som går till vad?Sitter 5 glassäkringar men vet inte vart dom går till! Citera
John May 31, 2009 Report May 31, 2009 Rekomenderar dig att köpa en shop manual till din bil.Där får du svar på många av dina frågor.Helt oumbärligt när man har en entusiast / hobby bil.(i mitt tycke ett måste)mvh John Citera
Draken May 31, 2009 Author Report May 31, 2009 Rekomenderar dig att köpa en shop manual till din bil.Där får du svar på många av dina frågor.Helt oumbärligt när man har en entusiast / hobby bil.(i mitt tycke ett måste)mvh JohnSka skaffe en så fort jag får tillfälle!Men just nu så har jag ingen! Citera
Gtttggg May 31, 2009 Report May 31, 2009 Den översta i säkringsdosan går till backljus, blinkers och lampan i växelväljaren. Ev stereo också.Den minsta går till instrumentbelysningen om jag minns rätt. Citera
Draken May 31, 2009 Author Report May 31, 2009 Den översta i säkringsdosan går till backljus, blinkers och lampan i växelväljaren. Ev stereo också.Den minsta går till instrumentbelysningen om jag minns rätt.Tack Robban Citera
Gtttggg June 1, 2009 Report June 1, 2009 Det var så lite. Ett tips för övriga säkringar, är att ta ur säkringarna en i taget och se vad som inte funkar. Då får du mer koll på vilket/vilka elfunktion som slutar funka. Citera
Draken August 15, 2009 Author Report August 15, 2009 Säkringen till blinkers pajade!Den sitter en 32A där nu !Ska inte den va på 14A? Citera
Nenne August 15, 2009 Report August 15, 2009 Det står 14 ampere på bilden jag la upp tidigare, Citera
Recommended Posts