September 30, 200915 yr Author comment_81834 Vore ännu roligare om heineken sponsrade:)Jupp kanske ska slå Heiniken en pling på måndag och höra om dom kan sponsra.... aldrig fel med en "kermit" till i garaget.....Tycker Prytzens är riktigt snygg, gillar skarpt svartlackerat motorrum som kontrast mot karossfärgen!Sen är det väl som så att själv bygga sin egen till vad man själv tycker är den mest optimala Mustangen är själva grejen.... bygga prova, ändra prova etc.... jag har ju själv pysslat med det fast på en lägre nivå, så kör hårt Björn så kan jag ta del av dina erfarenheter i ditt byggande (för att sen själv kunna bygga något som är ännu värre.....) Jo det kan bli riktigt bra kontrast som du säger Christer med svart motorrum.Jag kommer köra hårt med byggandet kommer jag göra kan jag lova, får dock ta en del i taget då grejjerna inte e helt gratis då jag vill ha äkta shelby delar alltså inga kopior dock verkar som det är så gott som stört omöjligt att få tag i supersnake emblem så måste hitta någon som fräser detta åt mig vilket inte heller verkar va helt lätt att hitta någon som gör detta.Någon som har tips på någon som fräser i aluminium etc??
September 30, 200915 yr Author comment_81835 Skulle passa bra med den här bredvid i garaget //Micke.Vore inte helt fel:)