Jump to content

Hansen Racing vs klubbrabatt

Recommended Posts

Jag hade tänkt att handla ett par grejer från dem men får till svar att CMC-rabatt endas ges över disk i deras affär i Spånga. :shock: Är det sagt så enligt avtal med klubben?

Måste vara det som kallas discount :P

(sorry)

Jag hade tänkt att handla ett par grejer från dem men får till svar att CMC-rabatt endas ges över disk i deras affär i Spånga. :shock: Är det sagt så enligt avtal med klubben?

Måste vara det som kallas discount :P

(sorry)

haha.. Ja just det... :--

Tjena Turbo. Vad ska du ha. Jag kan åka ner till dom och köpa ut på min rabatt om du vill. Sedan kan jag posta detta till dig. Jag skickar ett Pm till dig med tel nummer. Om du vill ta kontakt.

Berra

Tack för erbjudandet men jag bad mekonomen ta hem grejerna, det rör sig om knappt 400:- utan rabatten så det är ingen stor sak. Vart bara förvånad då jag fattat det som att man kunde få rabatten även om man inte besöker dem.

Är ingen stor kund hos Hansen och kommer troligen inte bli det men vissa saker känns krystat att ha hem från staterna. ;)

Jag kan troligen ta hem saker via jobbet från dem med bra rabatt med men orkar inte bråka med dem när det bara gäller små grejer. OM jag dock skall handla några större saker kan det bli aktuellt, är ju lite sugen på ett 3" i rostfritt tex... :--

Jag kan troligen ta hem saker via jobbet från dem med bra rabatt med men orkar inte bråka med dem när det bara gäller små grejer. OM jag dock skall handla några större saker kan det bli aktuellt, är ju lite sugen på ett 3" i rostfritt tex... :--
Ja det vore nått :-- Vilken sång det kommer att bli då :twisted: Muller på hög nivå :lol:

Jag hoppas dom inte bockar detta. För gör dom det. Då ska du undvika att köpa från dom. För dom har alldrig kunnat bocka ett system bra. Senaste beviset står i vårat garage. Det slutade med att han fick gå till en annan som hjälpte honom med omriktningar och div saker.

Berra

Jag hoppas dom inte bockar detta. För gör dom det. Då ska du undvika att köpa från dom. För dom har alldrig kunnat bocka ett system bra. Senaste beviset står i vårat garage. Det slutade med att han fick gå till en annan som hjälpte honom med omriktningar och div saker.

Berra

Är dom så dåliga på att bygga system?
  • 4 weeks later...