Pernolf cmc 558 July 23, 2009 Report July 23, 2009 Jag funderar på att skaffa en mustang av 66-67 årsmodell, hur gör ni som har köpt mustang i USA tills dess att den står i hamn?Hur får man den till hamn? vilka dokument måste finnas?osv.Kan man sköta affären härifrån? Man förstår ju att det finns en viss risk med detta. Men kanske någon har referenser i ex. florida? Citera
Tony.S CMC 2246 July 23, 2009 Report July 23, 2009 Köp senaste Nostalgia special, där finns mycket att läsa ang köpa mustang och importera själv. Just 66-67 finns många till salu här hemma, och skall man köpa en riktigt fin, får du betala lika mycket i USA idag som här hemma innan bilen står i ditt garge. Renoveringarna i usa ger jag inte mycket för, såvida det inte är riktiga proffs som gjort det, men då kostar de lika mycket som hemma Citera
johnny-57 CMC1544 July 23, 2009 Report July 23, 2009 Hej!Tog hem en cab-68 2007.Fick kontakt med en kille i Florida Tomas heter han.Kommer ursprungligen ifrån Mönsterås.Han driver en firma som sysslar med import bland annat.www.usabilimport.se Jag hittade själv bilen på nätet han åkte dit och gjorde upp affären.Sedan fixade han med transport ända hem.Själva provisionen gick på några tusen $$ men han prutade ner bilen rejält så det gick jämt ut.Om du går till sidan så är det den röda ibildgalleriet s.8.Den hade jag aldrig fått för dom pengarna jag gav här hemma. Citera
Recommended Posts