Fröberg July 27, 2009 Report July 27, 2009 Behöver ytterligare en flaska för att färdigställa motorrummet. Citera
Fröberg July 28, 2009 Author Report July 28, 2009 Ingen som vet om det är någon annan än skevab (eller vad dom nu heter) säljer färger från Eastwood? Jag behöver en flaska chassi black omgående och skevab har stängt för semester. Citera
Fröberg August 3, 2009 Author Report August 3, 2009 Finns det någon färg som skulle fungera som skulle fungera som ersättare? Jag behöver bättringsmåla vissa delar i motorrummet. En flaska skulle kosta över 500 kr ink frakt från Skevab det är på tok för mycket. Citera
Draken August 13, 2009 Report August 13, 2009 Kan inte någon lackfirma blanda ihop färgen åt dig Citera
fast66 August 17, 2009 Report August 17, 2009 De flesta tillverkare har väl ngn form av mattpasta som kan mixas i färgen. Svårt kanske att få exakt rätt % pasta, men om man blandar en skvätt och sprutar, blandar i mer..sprutar så kan man efter att detta torkat se vilken mängd som kommit närmast "gamla" färgen.Tar ju lite mer tid än att köpa en sprayburk... men även de sprayburkar man kan få tillblandat kostar ju ett par/tre hundra. Citera
Lars Oscarsson cmc383 August 17, 2009 Report August 17, 2009 Hej.Känns lite svårt att säga, men i alla fall, du faktiskt kan köpa en förbenat bra sprayfärg på COOP ,Corrostabil har sin sprayfärg i coops bilprylhylla, mycket bra sprayfärg som täcker bra och snabbt. Färgen finns i sparsamt färgsortiment men jag är ganska säker på att deras varianter av svart passar i något av våra motorrum. www.corrostabil.se Citera
Recommended Posts