Jump to content

Recommended Posts

Måste bara säga att nya Mustangen är fruktansvärt läcker.

Men är det bara jag som tycker att den är mest lik -65 -66 Mustang? I alla artiklar man läser om den, så står det att den har fått sina drag från -67 -68 Mustang.

Personligen så tycker jag att den har hämtat det mesta av utseendet från första generationens Mustanger. Sidor och bakparti med den lilla rutan på bakstolpen, ser ju precis ut som Shelby GT350 från -66.

Oavsett vilket så är den grymt snygg. Bara att hålla tummarna för att Ford börjar sälja den i Sverige.

Fast jag är lite orolig över att man har allt för höga förväntnigar på bilen. Den kostar inte mer än $19.900 i basutförande, man kan lätt tro att det är en $50 000 med de påkostade formerna och snygga intregören(hänvisar till pressfoton). I verkligheten är den nog mer amerikaplastig än vad man luras av på fotona. Men jag håller med den är förbannat "linjeskön".

Hej.

Jag tycker att den mer liknar en 67-68 då speciellt i

fronten men det är väll som det ska med det, vi vill

alla att det liknar den vi tycker mest om eller. :)

Om den blir plastig? tror inte den blir plastigare än

tidigare modeller av MUSTANG främs 90 talare kan

fan inte ta i plastdelar förrän det blir fler delar än

den man tog loss. :?

Strunt i det det finns ju nya delar att köpa, min stora

förhoppning med den nya 2005an är att den säljs av

FORD och att den kommer till Sverige snart. 8)

Köper jag en nyare bil i framtiden så inte blir det

en EURO auto utan en US car från landet som tillverkar

bilar med stil forfarande kolla NYA MUSTANG. 8)

Hadde inte jänkarna tillverkat bilar så hadde vi nog

cyklat fortfarande. :wink:

Jo man är ju lite orolig, men, å andra sidan kostade inte den nya GT´n mera än 20000usd när den kom 1994, och den nya kostar ju 30000 som GT..

Måste hålla med "lars" om att 90talarna inte har ngn vidare kvalitet på delarna, framförallt inte "foxen"...

Trista stolar, dålig plast och tung plåt glöms allt bort när man väl startar bilen, mullret från en V8:a kompenserar det mesta...

:)