Jump to content

Recommended Posts

Vill ge alla ett stort tack som stått ut med alla dumma frågor här på forumet, det har vart ett riktigt äventyr att skruva ihop bilen men nu i dag har jag äntligen vritt på nyckeln och ALLT (ta i trä) fungerar som det ska nu. Det är tydligen inte helt dumt att ta ur motorn och kolla hur det är ställt ibland!!! Tusen tack!!

(Återigen en glad mustangägare!)

Vill ge alla ett stort tack som stått ut med alla dumma frågor här på forumet, det har vart ett riktigt äventyr att skruva ihop bilen men nu i dag har jag äntligen vritt på nyckeln och ALLT (ta i trä) fungerar som det ska nu. Det är tydligen inte helt dumt att ta ur motorn och kolla hur det är ställt ibland!!! Tusen tack!!

Vad bra att allt funkar, då kan du få svara på en massa dumma frågor från mig under min renovering... Jag har en 70:a HT med 302 jag med.

Lycka till och njut av kärran, det är ju 2 månader kavar att kunna åka. Minst.

Vad bra att allt funkar, då kan du få svara på en massa dumma frågor från mig under min renovering... Jag har en 70:a HT med 302 jag med.

Lycka till och njut av kärran, det är ju 2 månader kavar att kunna åka. Minst.

Absolut!! Bara att fråga på!

Jo visst har det vart skönt att kunna åka ut och som du säger ä det ju en stund kvar!!

Vill ge alla ett stort tack som stått ut med alla dumma frågor här på forumet, Tusen tack!!

Men, hör nu noga på! Eller läs noga: DET FINNS INGA DUMMA FRÅGOR PÅ

DETTA FORUM. ;);)

Alla frågor besvaras, ALLA! Om det bara finns svar, förstås. Och det finns det till 99%.

Eller hur?

pools

"dumma frågor" är alltid bra, får alla att tänka till...

Sen kan jag inte påstå att jag hitta några särskillt dumma frågor på forumet, det handlar ju om att ställa frågor man vill ha svar på.

Om jag eller någon annan kan svaret på en fråga så innebär det ju inte att den som frågar är dum, bara att just svaret på den frågan är något som den personen inte vet men vill ha svar på.

Alla kan ju olika saker....(hoppas att jag inte trampar någon på tårna.. :oops: )

MVH

Björn