Dr Frelin August 13, 2009 Report Share August 13, 2009 Upptäckte en lite halvcool grej på Mussen i helgen... sitter en dekal på rutan som säger Department Of Defense. Chasn naval base. Registered viechle XHWO92... kan den ha gått som befälsbil eller nåt? Har ingen som helst historik från USA på denna så det vore ju kul om det gick att ta reda på mer... Nora på wheels national Älvdalen... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nenne August 13, 2009 Report Share August 13, 2009 Kan vara vilken anställd på den aktuella basen som helst, så det är nog svårt att reda ut.Om det är en "officiell" bil borde det finnas en speciell DSO på "Warranty"-plåten, troligen 83 för Government. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
CJ IMPORT August 13, 2009 Report Share August 13, 2009 Har ochså en sådan dekal på en av mina mussar Köpte den av en kille som är navy seal . Men ägaren innan var någon sorts befäl på hawaii . Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr Frelin August 14, 2009 Author Report Share August 14, 2009 Kan vara vilken anställd på den aktuella basen som helst, så det är nog svårt att reda ut.Om det är en "officiell" bil borde det finnas en speciell DSO på "Warranty"-plåten, troligen 83 för Government.Hm... det hade jag inte ens tänk på att det kunde vara så... har för mig att det va någonting på 30 så det är nog inte en officiell bil... men jag ska kolla! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohanT5 August 14, 2009 Report Share August 14, 2009 Ser märket ut som nedan?Jag har detta märke på min Galaxie -59:a.Tror att det är någon typ av parkeringsbiljett. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts