September 7, 200915 yr comment_80556 Nu har jag tröttnat på skallret innanför vänster dörren.Låter som det kommer från högtalaren.Tips tages tacksamt emot för hur jag tar loss inredningen.//Arno
September 7, 200915 yr comment_80560 En baggis...Finns en instuktion härnånstans på forumet vill jag minnas eller en länkt till denna. Hinner dock inte leta fram den nu.Jag har tatt loss o det gick bra.
September 7, 200915 yr comment_80561 Köp denna.Den har man mycke nytta av.http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=156392661X
September 7, 200915 yr comment_80570 Det är inte så bökigt att lossa innerpanelen. Du börjar med att lossa alla skruvar runt om dörren, har för mig att det är 1/4" sexkant, sen letar du rätt på alla skruvar som är dolda. Finns ex en under plasten bakom öppningshandtaget. Resten är bara en fråga om lirkande.När du ändå har loss panelen kan du ju passa på kalibrera in glappet som finns i handtaget, bara att lossa på en plastclips från en gängad stav och flytta tills du har lagom glapp.Lycka till!/Simon
September 8, 200915 yr comment_80605 1000 tack gubbar!!!Återkommer när jag hittat orsaken till skallret vilket jag hoppas göra.//Arno