elboy cmc 388 September 18, 2009 Report September 18, 2009 Någon som har handlat eller ska handla av Special Engineering Team, SET ? Jag har nu flertalet gånger mailat dom ang beställningar senast någon vecka sen men får inte något svar tillbaka. Sist jag frågade om en beställning dock inte några jätte pengar men dock några tusen lappar så tog det 2 veckor innan man fick svar att dom inte skulle beställa från den leverantören denna gång. Blir fler också behandlade så eller är det bara jag? Citera
Lars Oscarsson cmc383 September 18, 2009 Report September 18, 2009 Hej.Bra killar, mycket att göra kanske. Citera
DanielG September 18, 2009 Report September 18, 2009 Prova att ringa, många som har mycket att göra prioriterar inte mailen... Citera
elboy cmc 388 September 19, 2009 Author Report September 19, 2009 Jo det är sant att ibland fungerar telefonen bättre! Bara van från jobbet själv att man besvarar sina kunder via mail så fort man får en förfrågan om ett jobb eller så! Citera
Svedis September 20, 2009 Report September 20, 2009 Som sagt, ring. Jag har jättebra erfarenhet av Göran i Bålsta. Citera
Janne Holm CMC1740 September 20, 2009 Report September 20, 2009 Både Göran och Andrew är heljusta killar så du råkade nog bara ut för något missförstånd eller som någon tidigare sa "för mycket att göra" Citera
Recommended Posts