leozeppelin October 20, 2009 Report October 20, 2009 Först lite allmänt svammel i mitt första inlägg.Jag har fått tag i en supertrevlig Mustang -88 GT. Låga mil, få ägare, rostfri och näst intill skrammelfri. Är imponerad av att det går att få så go bil för småpengar. Var i USA en del i slutet 80-talet och början 90-taletoch då vimlade det av foxmustanger. Även farbror polisen gled runt i sina SSP mustanger. Det måste vara världens tuffaste polisbil.OBS! Gillar även Camaro, Dodge Diplomat, Daihatsu Charade, Volvo S80, Hanomag...Skulle kolla om det är "normalt" att byta värmepaketet i förebyggande syfte. Det läcker inte nu, men ACn behöver fyllas och då är det segt attbehöva tappa ur nyfylld AC om värmepaket börjar läcka inom en snar framtid. Och är eftermarknadspaketen bättre än de som sitter i original?Den tidstypiska gummikostymen eller kjolpaketet har några mindre gropar som behöver spacklas. Vet att 3M har något lyxigt skum/spackel men då blir det svindyrt. Finns det nåt annat till rätt kurs som funkar?Bakre sidorutornas gummilister ser lite trötta ut. Är det någon som testat att slipa ner gummit med gott resultat eller är det bara att köpa nya rutorsom gäller från ex.vis 50resto.comNej,nu är det dax för kvällstur i hästen. Vi får se blir någon galopp eller inte. Citera
Pernolf cmc 558 October 20, 2009 Report October 20, 2009 Gummilisterna (plast iofs) på kvartsrutorna har jag liggandes, nya dessutom Ge ett bra bud så... Citera
leozeppelin October 22, 2009 Author Report October 22, 2009 Tackar för svar!Avvaktar och ser om det går att få ordning på listerna på nåt sätt först.Kanske dyker upp ett bra bud på plastlisterna i framtiden. Citera
Swedenstang October 25, 2009 Report October 25, 2009 Jag slipade ner och la i nån slags gummi spackel (får kollaupp mer exact vad det var) blev något bättre...Ska det bli riktigt rätt/snyggt: Nya fönster från Resto./Olle Citera
Recommended Posts