zebben57 October 25, 2009 Report October 25, 2009 Hej är det någon som vet om 68ans spindlar med skivor passar rakt av på en 66a mustang.Är det samma storlekpå kulleder uppe o nere och på styrstagens infästnig.Tacksam för svar Christer Citera
Lars Oscarsson cmc383 October 30, 2009 Report October 30, 2009 Hej.Frågan är svår att besvara till 100%, först beror det påom delarna är rent tekniskt från 68 eller om det är litefrån något annat. Jag har hjälpt till att montera sena 67 enkolvs ok, spindeloch skiva på 65 det fungerade, jag kan inte tänka mig att det i ditt fall skulle vara något annorlunda. Men som sagt det är inte kul att bli hängd efter ett felaktigtutlåtande. jag tycker i alla fall att du skall slå till och göra ingreppetdå det förbättrar bromsar och att det faktiskt är ganskalika delar, desutom så är det i alla lägen inte några problematt fixa det som inte funkar. Du behöver inte göra om något utan bara kanske byta utstyrled mot en annan osv. Jag skulle inte tveka en dag till om jag vore du. Citera
Recommended Posts