Mats W CMC465 March 14, 2004 Report March 14, 2004 Någon som vet var man kan köpa innredningsfärg i Sverige ?MvhMats W Citera
Lars Oscarsson cmc383 March 14, 2004 Report March 14, 2004 Hej.Ja AB Sven Ullman fixar det mesta, sedan beror det påtill vilken del av inredningen.Vissa delar är så kallad färgad plast och då används eninfärgningsvätska som kallas för ink. Men du har väll bra känningar på andra sidan pölen. Citera
Mats W CMC465 March 14, 2004 Author Report March 14, 2004 Problemet är att dom inte vill sheppa färg förutom i containerMvhMats Citera
Lars Oscarsson cmc383 March 14, 2004 Report March 14, 2004 Hej igen.Du har så rätt, ta en koll med Sven han brukar kunna haen del inredningsfärg hemma.Du kan också kolla med SKEVAB i Njurunda dom säljerEastwood produkter tel 060 32121.Dom har också inredningsfärger men mer av unversalsortiment.Som du kanske vet så är det många nyanser av inrednings-färg som är samma på Ford, Mopar,GM mfl. Kanske du skall ta upp en lista på beställningar av inrednings-färg till nästa gång du tar hem Mustanger :wink: Citera
Lars Oscarsson cmc383 March 19, 2004 Report March 19, 2004 Hej.Det var tråkigt har du kollat med SKEVAB, beställ deraskatalog där finns det några av innrednings fägerna upptagna. Tips nr3 är min egen panik lösning åk till Mekonomen butikkolla deras färg sortiment MULTONA, jag har annväntderas färger till inredningen i min Mach1 nöden har ibland inget val. :wink: Citera
Walter Garherr March 20, 2004 Report March 20, 2004 Jag köpte svart inredningsfärg av Rolands Mustang han kanske har andra färger också,om det inte är svart du skall ha.Walter CMC 1119. Citera
Jörgen March 21, 2004 Report March 21, 2004 HejJag beställde färg från NPD dom skickade färgen med båt vilket tog några veckor.Jörgen Citera
Recommended Posts