Jump to content

Äntligen en nyckel med känsla i


bege

Recommended Posts

Hej har försökt att hitta den på någon svensk webbshop men ej lyckats.....

Får vär också välja de lite billigare altenativet e-bay...... :(

Finns hos oss bla. men vi har inte hunnit lägga upp den i webbshopen e-posta eller ring så fixar vi en till dig. Den går även få i kolfiber look i valfri färg som matchar din inredning

Link to comment
Share on other sites

vad upprörd man kan bli då! (airone) det är väl upp till var och en vart man vill handla! ett sånt här forum är väl till för att upplysa och hjälpa andra! sen är det upptill var och en hur mycket hjälp man behöver! jag lägger gärna mina pengar på mera delar! lättförtjänta pengar smakar alldrig illa!! i det här forumet lämnas det reklam om mycket, så det är ett demokratiskt land vi lever i! fortsätt tipsa om billiga inköp! det kommer jag att göra! :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Fick nyckeln idag som jag beställde i Torsdags.

Kvalitén är mycket bättre än vad jag trodde. Hade fått för mig att den skulle vara lite plastig o så.

Bra tyngd och storlek :)

Ska testa o programmera den imorgon funkar det ska den slipas till.

:lol:

Link to comment
Share on other sites

Fick hem nyckeln idag :clap:

Ska iväg imorn och promma fjärren. Sen får man se om man hinner slipa den imorn också.

Kan säga att kvaliteten är verkligen högre än jag trodde, känns ordentlig och för bara 429:- inkl. frakt :D

Link to comment
Share on other sites

Fick hem nyckeln idag :clap:

Ska iväg imorn och promma fjärren. Sen får man se om man hinner slipa den imorn också.

Kan säga att kvaliteten är verkligen högre än jag trodde, känns ordentlig och för bara 429:- inkl. frakt :D

Nu är min nyckel också klar och eftersom man har kommit upp till en ny bonusnivå hos min leverantör så kostade den slipad och klar 495 kr. :--

Den blev ganska kool tycker jag ..... :--:--DSC00104.JPG[/attachment:149vpx0o]

Link to comment
Share on other sites

Gick inte riktigt som jag tänkt mig (min vanliga otur :cry:)

Gick in i programläge och tryckte på mina 2st original-fjärrar som reagerade som de skulle, men när jag tryckte på den nya nyckeln/fjärren så lyser bara själva fjärren men bilen reagerar inte alls... så typiskt

Bilen är registrerad som 2006:a men när jag tittar på infolappen som finns på förarsidan så står det att bilen är byggd 08/05 (räknas den då som en 2005:a hårdvarumässigt?)

Någon i gbg-trakten som är intresserad att prova på sin bil som är en "äkta" 06-09?

Link to comment
Share on other sites

Gick inte riktigt som jag tänkt mig (min vanliga otur :cry:)

Gick in i programläge och tryckte på mina 2st original-fjärrar som reagerade som de skulle, men när jag tryckte på den nya nyckeln/fjärren så lyser bara själva fjärren men bilen reagerar inte alls... så typiskt

Bilen är registrerad som 2006:a men när jag tittar på infolappen som finns på förarsidan så står det att bilen är byggd 08/05 (räknas den då som en 2005:a hårdvarumässigt?)

Någon i gbg-trakten som är intresserad att prova på sin bil som är en "äkta" 06-09?

Isåfall hade jag haft en 2004 års modell ;)

Lyser fjärren, kan inte minnas att det är nån lampa på den?

Har ingen aning vad det kan vara tyvärr.

Link to comment
Share on other sites

Isåfall hade jag haft en 2004 års modell ;)

Lyser fjärren, kan inte minnas att det är nån lampa på den?

Har ingen aning vad det kan vara tyvärr.

Mellan öppna- och lås-knappen lyser det till en grön lampa när man trycker på en knapp.

Satt o kikade på mustangsource forum och var ett par likadana fall där, bilarna är reggade 2006 men byggda på slutet av året. Men de hade kontaktat försäljaren och berättat detta så hade det löst sig med ett "äldre" moderkort som de bara skiftat över. Skickade mail till säljaren och skrev om situationen och om han har några idér, så får se. peppar peppar

Link to comment
Share on other sites

Lite hopp finns det än :D Fick ett mail tillbaka att han har nycklar som är likadana fast gjorda för 2005:or.

Så tillbaka med brevet och så får jag en 2005 nyckel.

Kanske man slipper de fula nycklarna och fjärrarna ändå :--

Link to comment
Share on other sites

Lite hopp finns det än :D Fick ett mail tillbaka att han har nycklar som är likadana fast gjorda för 2005:or.

Så tillbaka med brevet och så får jag en 2005 nyckel.

Kanske man slipper de fula nycklarna och fjärrarna ändå :--

härligt.

En sådan har jag o den funka direkt o perfekt!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...