Daniel Linde December 16, 2009 Report December 16, 2009 Bibeln är på Väg!Förmodad nerlandning i din låda 18/12 Citera
Lars Oscarsson cmc383 December 16, 2009 Report December 16, 2009 Har den ju redan , kan bara säga att TORD gjort det igen,riktigt nice. Citera
bege December 17, 2009 Report December 17, 2009 Landade i lådan idag en dag tidigare än förmodat.Kvällen är räddad. Citera
Daniel Linde December 17, 2009 Author Report December 17, 2009 Landade i lådan idag en dag tidigare än förmodat.Kvällen är räddad. Min med weppi Citera
Jonasm December 17, 2009 Report December 17, 2009 Ja min med + Wheels.. mycket att läsa nu.... Är de nån här som prem på Wheels? och läst om killen med en Mustang med 819 hk på gatan Och vad han har i sin lada oj oj ojjj säger ja bara Citera
SakariV8 December 17, 2009 Report December 17, 2009 Fick också min idag, och medans man hade betalningskortet i näven så slängde man in årets bidrag till klubben Citera
Gtttggg December 19, 2009 Report December 19, 2009 Ja min med + Wheels.. mycket att läsa nu.... Är de nån här som prem på Wheels? och läst om killen med en Mustang med 819 hk på gatan Och vad han har i sin lada oj oj ojjj säger ja baraJag får hem Wheels och läste om den bilen. Mycket krut i den men sikten är inte bra från förarplatsen. Citera
Chili December 21, 2009 Report December 21, 2009 Fick ingen Mustang Forum Mitt inbetalningskort har skickats med utskicket till den med medlemsnumret före mig, vilket antagligen ledde till att jag blev utan tidningen också...........Har försökt hitta någon lämlig mailadress att maila till men det är inte det lättaste, har skickat till registratoradressen men vet inte om det är rätt...... Citera
mats g johansson December 21, 2009 Report December 21, 2009 HejTråkigt att det blivit fel men det löser sig säkert.Rätt mailaddress när det gäller medlemskap är cmcsregister@gmail.comdå kommer mailet till Alexandra WijkVi håller på att titta över informationen på websidorna om medlemskap så det ska bli lättare att hitta rätt info.mvhMats Citera
stjernberg December 22, 2009 Report December 22, 2009 Film med Göran "Maden" Gustavssons grymma Mustang.Såg den på Back to Basic,den går riktigt bra .Såg den även på Tranås cruisingen .MVH Stjernberg Citera
Recommended Posts