Daniel Linde December 17, 2009 Report December 17, 2009 http://www.expressen.tv/nyheter/1.18180 ... s-lyxbilarVad glad man hade blivit Citera
Jonasm December 17, 2009 Report December 17, 2009 Har no kollat förmycket på To Fast To Furious tror jag Citera
SakariV8 December 17, 2009 Report December 17, 2009 Hmm, hade det varit ens egna bil så hade inte personalen på p-firman varit i livet långt efter Man borde kanske märka av däckmönstret allafall, såpass som de röker bort på de?Man får lite äcklig känsla när man ser sånt här... Anledning till varför jag gör det mesta på bilen själv istället för att lämna den till någon. Citera
d.nilsson December 18, 2009 Report December 18, 2009 Man får lite äcklig känsla när man ser sånt här... Anledning till varför jag gör det mesta på bilen själv istället för att lämna den till någon. Mmm, en kompis jobbade på en av det större märkesbilfirmorna här i stan, där tävlades det om vem som kunde ha högst hastighet in i mekhallen. För att sedan bromsa i hallen. Känns som han/hon som till slut vinner förlorar jobbet när han/hon inte hinner bromsa in i tid. Citera
Recommended Posts