Jump to content

Fick en tidig julklapp igår i form av en .........

Recommended Posts

Cobra! Har väntat på den i ca 5månader, var en sån härlig känsla att få se monstret. För det är verkligen ett monster i mina ögon, 18" tummare med 305:or runt om, ett riktigt väghållningskit med allt vad det innebär, 486+wrhp, lätt tonade bakljus och rutor, ett ljud som inte är av denna värld toppat med en härlig färg och hundra andra saker som inte är utbytt. Skicket var verkligen kanon, inga repor vad jag har sett, inte ett märke i den invändigt och mycket bra puts i motorutrymmet.

Fasiken vad man längtar till sommaren, kommer bli en lååång vinter men men den som väntar på något gott....

Ville bara dela med mig av min upplevelse, är i ett tillstånd som bara kan beskrivas som euforiskt :D

Trevlig Jul på er!

tack! ja det är en SB, riktigt läcker färg faktiskt, kan se lite ljusblå ut i visst ljus och mörkblå/lila i ett annat ljus av det lilla jag har sett. Har du några planer för din under vintern?

Har 17" Original fälgarna men funderar på att byta upp mig till lite större framöver.

Tittat på FR500 fälgarna men också på AFS 18" som ser ut som originalet, tycker dom är riktigt snygga med.

Vilken färg har du på bilen? Tycker saleen fälgarna som är svarta är grymt snygga. Leathal har dom till bra pris har jag sett. FR500 i svart är också snygga, speciellt om man lackar "läppen" svart också.

grattis till en SJUKT fin bil. Snacka om modern klassiker. Kör försiktigt!

Tack, ska vårda den väl! Kolla din inbox.

ah, nu är jag med på vilken årsmodell du menar :-)

tack! ja det är en SB, riktigt läcker färg faktiskt, kan se lite ljusblå ut i visst ljus och mörkblå/lila i ett annat ljus av det lilla jag har sett. Har du några planer för din under vintern?

Inte mycket i år.Förutom puts blir det nya stift,växellådsolja,short shifter och subframe connectors.

Har även satt dit positionsljus fram då den hade dom oranga nu.Borrade in dioder i blinkershuset,blev riktigt snyggt!.Bytte även till dioder i dimljusen så att det matchar då jag endast kör med dom och positionsljus när det är ljust.

Sjukt fin bil...

Lite av en drömbil det där!

Skulle själv velat ha en Gul med blackchrome Saleen eller FR500 fälgar och en kennebell 2.8 8)

Tack! Bara hojta om du ser mig i Luleå så kan du få en provtur.

Mvh Les

Sjukt fin bil...

Lite av en drömbil det där!

Skulle själv velat ha en Gul med blackchrome Saleen eller FR500 fälgar och en kennebell 2.8 8)

Tack! Bara hojta om du ser mig i Luleå så kan du få en provtur.

Mvh Les

Ser jag dig i luleå så hojtar jag till! :)

Kanske ett litet rödljus race också :twisted:

pattehagg: Tack!

Nu är det bara hoppas man får njuta av den, är prat om tillökning i familjen, men provköra den ska jag iaf ;)

Nu är det bara hoppas man får njuta av den, är prat om tillökning i familjen, men provköra den ska jag iaf ;)
Är det så att någon VILL ha tillökning i familjen, eller är det redan på gång? :crazy: Men det är ju bara ytterligare

en anledning att ut och köra, du vet dom sover så bra i bilen, dom små. ;)

Och du, fyll gärna i din profil så vi får veta mer om dej! ;)

Mvh.

pools

Är det så att någon VILL ha tillökning i familjen, eller är det redan på gång? :crazy: Men det är ju bara ytterligare

en anledning att ut och köra, du vet dom sover så bra i bilen, dom små. ;)

Och du, fyll gärna i din profil så vi får veta mer om dej! ;)

Mvh.

pools

Haha, nu har jag bara hört den på tomgång och med kattar på men det blir nog svår slummrat där tror jag :D Nja, det är väl "a work in progress" kan vi säga ;)

Hur fyller man i profilen :oops:

Mvh Les