Jump to content

Filmtjänsten Voddler


Daniel Linde

Recommended Posts

Annars kan man gå in o rösta på filmklippen på BBB: s hemsida, efter att man har röstat så får man gissa hur många sekunder film som ligger uppe. Eftersom man kan se hur många sekunder som tidigare vinnare har gissat på så märker man att det ökar med mellan 800-1000sek per dag. 3 nya vinnare per dag på detta sättet jag hade turen att vinna på min andra gissning, fick min invite på min födelsedag :)

Link to comment
Share on other sites

Annars kan man gå in o rösta på filmklippen på BBB: s hemsida, efter att man har röstat så får man gissa hur många sekunder film som ligger uppe. Eftersom man kan se hur många sekunder som tidigare vinnare har gissat på så märker man att det ökar med mellan 800-1000sek per dag. 3 nya vinnare per dag på detta sättet jag hade turen att vinna på min andra gissning, fick min invite på min födelsedag :)

:)

Fast nu när jag ska registrera mig står det att det är fullt för idag :/

Får hoppas dom nollar inatt vid 12 så man kan registera sig o pröva lite :)

Är du nöjd med Voddler?

Link to comment
Share on other sites

Annars kan man gå in o rösta på filmklippen på BBB: s hemsida, efter att man har röstat så får man gissa hur många sekunder film som ligger uppe. Eftersom man kan se hur många sekunder som tidigare vinnare har gissat på så märker man att det ökar med mellan 800-1000sek per dag. 3 nya vinnare per dag på detta sättet jag hade turen att vinna på min andra gissning, fick min invite på min födelsedag :)

:)

Fast nu när jag ska registrera mig står det att det är fullt för idag :/

Får hoppas dom nollar inatt vid 12 så man kan registera sig o pröva lite :)

Är du nöjd med Voddler?

Ja du får vänta till efter 12, va samma sak för mig. Jag blev först lite orolig att det inte funkade först :P

Jag har bara kollat 5min på en film för o prova. Det var helt ok kvalite på filmerna. Själva clienten är kanske inte den bästa eftersom man inte kan använda musen i det utan man får använda piltangenterna och enter, men det är väl ingen större grej egentligen :P Sen film utbudet är väl ok men det är ju inte de nyaste filmerna. Men det kommer nog bli bättre allt eftersom de sluter nya avtal och utvecklar programmet efterhand. Är ju trots allt bara en beta version änsålänge. Gratis är gott iaf :)

Link to comment
Share on other sites

Väntat i 2 månader jag men fick nog, slängde ut lite krokar på div forum o fick napp efter 20 min :)

Tror jag fick nappet på minhembio:s forum, damp bara vips ner ett mail med en invite från någon jag aldrig hört talas om. :roll:

Va bra att om det är som du säger mikeo då är det två som sagt att det nollas vid midnatt svensk tid.

Skall testa direkt vid tolvslaget. :)

Ser framemot att testa hur det funkar, tur man har en till burk i vardagsrummet till plattisen.

Gratis är mkt gott :thumbup:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Funkar helt okey men tycker det har varit mycket skrik för lite.

Vääääldigt mycket skitfilmer men som det sägs, kommer väl fler efter lite avtal etc.

Sen att det kostar pengar per film är också nå skit, antingen ska det vara månadsbetalning som Spotify eller helt gratis.

Sitta och betala per film kan man ju göra via vilken digitalbox som helst idag.

Link to comment
Share on other sites

Jo jag håller med dig.

Man vill ha en fast månadsavgift och sen är det bara att softa.

Fast jag tror att det kan bli väldigt bra innan det är klart, men vi får väl se.

Jag har för mig jag läst att det kommer bli ett abbonemang som man betalar för.

Frågan är ju dock kommer ALLA filmer då vara gratis. :/

Link to comment
Share on other sites

okej.. voddler installerat.

Skitsystem

1) Måste titta på reklam

2) Kan inte lägga i bakgrunden, "fuckar upp" hela macos

3) Dåligt utbud

Nä, inget för mej jag skickar mina invites till foo@bar.com istället

1. Reklamen är max 5 min när jag tittat. Kanon kan man hälla upp chipsen blanda dippen och ta fram drickbart :)

2. BETA! Dessutom funkar det att lägga i bakgrunden på Windows 7 ;)

3. BETA!!! Utbudet växer hela tiden, varje dag!

:clap:

Link to comment
Share on other sites

Reklam får man ju även om man kollar på tv. Spelar ingen roll om man betalar för kanalerna eller inte.

Däremot så kan Voddler bli ett nytt sätt att kolla på film istället för att ladda hem dom, OLAGLIGT.

Så för att vara ett lagligt system så är det väldigt bra, eller hur då grufman? :thumbup:

Link to comment
Share on other sites

mmm kollade precis på röd oktober. Bra rulle. bra kvalitet. Funkade faktiskt utmärkt. Lite reklam i början sen rullade det på. Det gick dessutom att komma tillbaka till samma ställe man slutat (va tvungen att kolla mailen). Enda som är sunk är att det inte går att lägga i bakgrunden...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...