mustanghasse cmc 1077 December 21, 2009 Report December 21, 2009 Hej Är det någon som har kopplat in extra instrumentsom tex. oljetryck, oljetem, vattentemp, turbotryck-mätare.Var ifrån kopplar man in belysning från orginalelen? Från vilken säkring?Var ifrån kopplar man in +12V från orginalelen? Från vilken säkring?Finns det något elschema som visar extrautrustning?I orginal manualen ( Fords Wiring Diagram) finns det inget om detta ejheller lämpliga lediga säkringar och uttag!Tacksam för svar.Hälsn. MustangHasse Citera
Corvette December 22, 2009 Report December 22, 2009 kompletta elschemor finns att ladda ner på GrufmanBil.se Citera
mustanghasse cmc 1077 December 22, 2009 Author Report December 22, 2009 Elschemorna som grufman har att ladda ner är väl samma som somFords orginalschemor? Citera
Daniel Linde December 22, 2009 Report December 22, 2009 Elschemorna som grufman har att ladda ner är väl samma som somFords orginalschemor?Japp det är det.Hoppas ditt paket som kom idag va tillbelåtenhet Citera
mustanghasse cmc 1077 December 23, 2009 Author Report December 23, 2009 Jag trodde grufman hade koll på hur man kopplar in dessa extrainstrument. Jag får väl börja och syna eldragningarna i bilennär den kommer hem. Jag hoppades att någon har instalerat sån här utrustningtidigare, det underlättar att inte behöva uppfinna hjulet en gång till.MustangHasse Citera
Daniel Linde December 23, 2009 Report December 23, 2009 Här har du Hasse, fast jag inte fått se någon bild ännu http://mustangforums.com/forum/2005-201 ... alled.htmlGod Jul! Citera
Recommended Posts