December 21, 200915 yr comment_84883 Hej Är det någon som har kopplat in extra instrumentsom tex. oljetryck, oljetem, vattentemp, turbotryck-mätare.Var ifrån kopplar man in belysning från orginalelen? Från vilken säkring?Var ifrån kopplar man in +12V från orginalelen? Från vilken säkring?Finns det något elschema som visar extrautrustning?I orginal manualen ( Fords Wiring Diagram) finns det inget om detta ejheller lämpliga lediga säkringar och uttag!Tacksam för svar.Hälsn. MustangHasse
December 22, 200915 yr Author comment_84928 Elschemorna som grufman har att ladda ner är väl samma som somFords orginalschemor?
December 22, 200915 yr comment_84933 Elschemorna som grufman har att ladda ner är väl samma som somFords orginalschemor?Japp det är det.Hoppas ditt paket som kom idag va tillbelåtenhet
December 23, 200915 yr Author comment_84970 Jag trodde grufman hade koll på hur man kopplar in dessa extrainstrument. Jag får väl börja och syna eldragningarna i bilennär den kommer hem. Jag hoppades att någon har instalerat sån här utrustningtidigare, det underlättar att inte behöva uppfinna hjulet en gång till.MustangHasse
December 23, 200915 yr comment_84971 Här har du Hasse, fast jag inte fått se någon bild ännu http://mustangforums.com/forum/2005-201 ... alled.htmlGod Jul!