Gtttggg December 23, 2009 Report December 23, 2009 Se hur han reagerar över han inte får igång tv:n när favoritprogrammet sänds. [youtube:2itl1w8w] [/youtube:2itl1w8w] Citera
Daniel Linde December 23, 2009 Report December 23, 2009 Tack Robban, jag håller på o dö![youtube:29lcnk4h] [/youtube:29lcnk4h] Citera
Lars Oscarsson cmc383 December 23, 2009 Report December 23, 2009 Härligt, känner igen mig, reagerar ungefär på samma sätt,ibland undrar man om det är nödvänigt att ändra på saker. Kolla våra gamla Mustanger Tex dom fungerade lika bramed gammla brytarspetsar som med ignitor, måhända attförbränningen blir bättre men funktionen var det inget felpå eller. Ingen TV men ändå. Citera
Gtttggg December 23, 2009 Author Report December 23, 2009 Varsågod, Linde. Lars, det finns inget som säger att man måste ändra på saker om inte det är tvunget. På tal om brytarspetsar och ignitor, provade jag på ignitor i min bil par år sen. Resultatet blev motorn gick jättedåligt och ville gärna dö på tomgång så jag rev ut skiten och monterade tillbaks brytarspetsarna. Aldrig mera sånt skräp! Tacka vet jag de gamla hederliga brytarspetsarna. Citera
S. Garneij December 25, 2009 Report December 25, 2009 Det finns fler sätt att hantera trilskandes tv apparater Citera
Gtttggg December 26, 2009 Author Report December 26, 2009 Som Elvis. haha Han sköt sönder tv:n. Citera
Recommended Posts