Urban Lord December 30, 2009 Report December 30, 2009 Hej har en mustang-72 med 351C och C6 lådaJag undrar var får man tag i tätningning som sitter på utgående axel inne i lådan som kallas yoke seal som tätar mot yoket.Mitt yoke är öppet vid vid knutkorset så det läcker lite olja ut vid knutkorset.Har tagit den huset och konstaterat att detsitter ingen tätning där.Urban Citera
CMC 1061 Berra December 30, 2009 Report December 30, 2009 Hansen racing i spånga har detta på hyllan. Tor även att Norrlands custom och custom racing i örebro kan ligga på detta med. Det finns säkert flera ställen. Typ persåkers. Löven har säkert med.Berra Citera
bj0rne January 2, 2010 Report January 2, 2010 Hej har en mustang-72 med 351C och C6 lådaJag undrar var får man tag i tätningning som sitter på utgående axel inne i lådan som kallas yoke seal som tätar mot yoket.Mitt yoke är öppet vid vid knutkorset så det läcker lite olja ut vid knutkorset.Har tagit den huset och konstaterat att detsitter ingen tätning där.UrbanDet finns oftast någon lokal HansenRacing återförsäljare som har den på hyllan eller kan få hem på någon/några dagar.Urban Lord...det låter bekannt...åkte du Turboladdad Mustang för en massa år sedan?Har ett svagt men kärt minne av att jag läst ett reportage om den bilen i nån biltidning. /Björn Citera
Urban Lord January 7, 2010 Author Report January 7, 2010 Hej har en mustang-72 med 351C och C6 lådaJag undrar var får man tag i tätningning som sitter på utgående axel inne i lådan som kallas yoke seal som tätar mot yoket.Mitt yoke är öppet vid vid knutkorset så det läcker lite olja ut vid knutkorset.Har tagit den huset och konstaterat att detsitter ingen tätning där.UrbanDet finns oftast någon lokal HansenRacing återförsäljare som har den på hyllan eller kan få hem på någon/några dagar.Urban Lord...det låter bekannt...åkte du Turboladdad Mustang för en massa år sedan?Har ett svagt men kärt minne av att jag läst ett reportage om den bilen i nån biltidning. /BjörnDet stämmer björn men det var för många år sedan Tyckte det var dags att köpa en mustang igen skruva lite medUrban Citera
bj0rne January 7, 2010 Report January 7, 2010 Ok, kul att intresset finns kvar!Lycka till med bilen!MVHBjörn Citera
Recommended Posts