lope December 31, 2009 Report December 31, 2009 GOTT NYTT ÅRtill alla......vi ses på vägarna 2010 !My Grabber Pumpkin and me.Mvh CMC 2470 Citera
Lassemålare CMC 2071 December 31, 2009 Report December 31, 2009 Jajajaj bra det gillar jag, då får man väl önska ett GOTT NYTT år[/color]från mig och min Turcosa dröm pålle. [color=#00BFFF]En riktigt Turcos nyårhällsning till er all Mustang nördar. [/sizeMVH Lasse. Citera
bosewallius January 1, 2010 Report January 1, 2010 Gott Nytt till er alla,I morgon bitti bär det av med dotterns lilla Honda Civic tillbaka till Los Angeles. Hennes 11 månaders pitbull är vild men väldigt kärvänlig. Problemet är att få henne att stanna i baksätet. Vi kör från Dallas till Grants i NM och sover över där. Dagen efter kör vi hela vägen till L.A. Den 4:e blir det sedan flyget hem till Texas.Mycket resande men quality time med dottern som jag ser så sällan är väl värt mödan.Ha en bra fortsättning på 2010.Mvh Bosse Citera
Recommended Posts