pm99 January 1, 2010 Report January 1, 2010 God fortsättning på er,har problem med orginalstereon vavid jag vill byta .Klarat koppla elen till den men får inte ut något ljud till högtalarna, sitter det något slutsteg? kan man kring gå det på något sätt eller måste man dra egna kablar?Tack på förhand. Citera
Peter /Cobra January 6, 2010 Report January 6, 2010 Vet inte hur det ser ut eller va det är för prylar i din. men På min med mach460 systemet så ligger det ett steg under stereon till diskant/mellanregister (små högtalarna) o 2 steg till basarna i dörrar o hatthylla fäst under hatthyllan. (Basarna var parallellkopplade o mono). Jag hade missljud så jag rev ut allt originalskräp (utom själva högtalarna samt dess kablar) o drog ny lågnivå till ett rockford steg i skuffen som driver basarna, o kör småhögtalarna direkt på huvudenheten (testade att köra på originalsteget men det gav sämre ljudkvalite samt ökat brus).Kopplade in stereon samt högtalare med ford iso adapterkablage http://www.biltema.se/carparts/carparts ... SecId=1514 Citera
Recommended Posts