lope January 21, 2010 Report Share January 21, 2010 Såg detta på Aftonbladet idag. Det skrivs mycket om Mustang i pressen nu ! http://www.aftonbladet.se/bil/article6458443.ab Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alabama Grill January 21, 2010 Report Share January 21, 2010 Looking good! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonasm January 22, 2010 Report Share January 22, 2010 Kul Var de nån som läste kommentaren 1Sanadaji, 31 år, Idag 09:03 På den amerikanska kontinenten så har man bara lyckats göra en bil som är både sportbil och snygg, o det är corvetten, denna mustang är som en japansk sport wanabee bil och har ingen kvalite alls. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lassemålare CMC 2071 January 22, 2010 Report Share January 22, 2010 Sanadaji troligtvis bindgalen. MVH Lasse. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
bj0rne January 22, 2010 Report Share January 22, 2010 Undrar om "Sanadaji" har sett en Mustang i verkligheten Jag kan inte påstå att jag är erfaren av nya Mustanger men jag håller spontant inte med "Sanadaji".Om någon vill låna ut en "ny" Musse till mig för att jag ska få lite erfarenhet av dom så är ni välkomna /Björn Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
lope January 22, 2010 Author Report Share January 22, 2010 Ja "Sanadaji" är troligtvis totalt blåst, hans uppfattning om sportbil är nog en dekaltrimmad CeliciaMina försvarspunkter är följande:1. Mustang har ingen kvalitet ? Vad pratar han om ???????2. Japansk sport wanabee ?? Mustang började tillverkas när det vassaste som fanns i japanska bilar var en 4 cyl motor på nästan 1,5 liter, hästkrafter ungefär som startmotorn på en Mustang. 3. Corvette enda sportbilen ? Vilken årsmodell då ? -54 med rak 6 cyl 150 hästars motor då eller ? Har han aldrig hört talas om AC cobra eller världens snyggaste sportbil Ford GT 40 (som vann Le Mans 4 år i rad (1966 - 1969), 485 hk mittmonterad motor i en 1050 kg tung bil och detta 1966.I rest my case ! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
pools January 23, 2010 Report Share January 23, 2010 Det är 2011 års modell av Mustang GT, utrustad med 5,0-liters V8 på 412 hästar,som kommer att leda bilarna runt ovalen i ”the Great American Race”.Har dom redan 2011:n klar?Mvh.pools Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts